03. 11. 2022
Marketing a reklamné nafukovadlá, ako na to?
Pokiaľ hľadáte spôsob ako vystúpiť z davu a neostať bez povšimnutia môžete sa spoľahnúť, že takýto výsledok Vám prinesú nafukovacie reklamné pútače. Treba však brať v úvahu správny výber, spôsob a účel použitia, aby ste si vybrali najvhodnejšiu nafukovaciu reklamu.

Stručne a v rýchlosti Vás oboznámime ako si správne vybrať reklamný nafukovací pútač tak aby Vám priniesol želané marketingové a predajné výsledky. Podľa nasledujúcich otázok o spôsobe a účele využitia, kontrolného formulára a tabuľky porovnania výhod Vám pomôžeme si ľahko a správne vybrať nafukovaciu reklamu.
Pri výbere reklamného nafukovadla zvážte:
VÝBER NAFUKOVACEJ REKLAMY
Pretože je veľa typov, veľkostí, modelov a prevedení nafukovacej reklamy treba si vybrať nafukovací pútač, ktorý najlepšie splní Váš účel a očakávania. Rovnako treba zohľadniť, že nafukovací reklamný pútač je prenosný a dá sa využívať dlhodobo alebo na viaceré predajné a marketingové účely, preto si treba vybrať čo najlepšie.
Aby ste si správne vybrali zohľadnite nasledovné skutočnosti:
- Priestor, ktorý máte k dispozícii na umiestnenie nafukovacej reklamy.
- Chcete nafukovací reklamný pútač využívať v interiéri alebo exteriéri.
- Chcete umiestniť reklamné nafukovadlo na strechu, budovu.
- Rozpočet, ktorý mate na nafukovaciu reklamu.
- Účel reklamného nafukovadla – pútač, promo, zvýraznenie akcie, reklamný predmet pre zákazníkov napr. malé nafukovacie modely produktov a pod, zábavné využitie ako reklamný skákací hrad alebo reklamná športová atrakcia...