Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.


04. 07. 2019

Marketing a reklamné nafukovadlá, ako na to?

Pokiaľ hľadáte spôsob ako vystúpiť z davu a neostať bez povšimnutia môžete sa spoľahnúť, že takýto výsledok Vám prinesú nafukovacie reklamné pútače. Treba však brať v úvahu správny výber, spôsob a účel použitia, aby ste si vybrali najvhodnejšiu nafukovaciu reklamu.

 

 

Stručne a v rýchlosti Vás oboznámime ako si správne vybrať reklamný nafukovací pútač tak aby Vám priniesol želané marketingové a predajné výsledky. Podľa nasledujúcich otázok o spôsobe a účele využitia, kontrolného formulára a tabuľky porovnania výhod Vám pomôžeme si ľahko a správne vybrať nafukovaciu reklamu.

 

Pri výbere reklamného nafukovadla zvážte:

 

VÝBER NAFUKOVACEJ REKLAMY

Pretože je veľa typov, veľkostí, modelov a prevedení nafukovacej reklamy treba si vybrať nafukovací pútač, ktorý najlepšie splní Váš účel a očakávania. Rovnako treba zohľadniť, že nafukovací reklamný pútač je prenosný a dá sa využívať dlhodobo alebo na viaceré predajné a marketingové účely, preto si treba vybrať čo najlepšie.

 

Aby ste si správne vybrali zohľadnite nasledovné skutočnosti:

  • Priestor, ktorý máte k dispozícii na umiestnenie nafukovacej reklamy.
  • Chcete nafukovací reklamný pútač využívať v interiéri alebo exteriéri.
  • Chcete umiestniť reklamné nafukovadlo na strechu, budovu.
  • Rozpočet, ktorý mate na nafukovaciu reklamu.
  • Účel reklamného nafukovadla – pútač, promo, zvýraznenie akcie, reklamný predmet pre zákazníkov napr. malé nafukovacie modely produktov a pod, zábavné využitie ako reklamný skákací hrad alebo reklamná športová atrakcia...