REKLAMAČNÝ POSTUP
1. Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom a právnym poriadkom platným v SR.
2. Tovar treba reklamovať u dodávateľa podľa podmienok reklamačného poriadku, ktorý je uvedený vo VOP.
Pri reklamácii je potrebné vypísať buď reklamačný protokol priamo TU SI STIAHNITE REKLAMAČNÝ PROTOKOL, alebo nám zaslať reklamáciu na e-mail: servis@reatek.sk
Reklamácia zaslaná na e-mailovú adresu servis@reatek.sk musí obsahovať: doklad o úhrade s dátumom predaja, číslo faktúry, špecifikáciu zakúpeného tovaru a popis závady, fotodokumentácia tiež napomôže.
V prípade, že reklamovaný tovar zasielate alebo priveziete osobne, doručovacia adresa pre reklamácie: REATEK SVK s.r.o., ul. Gen. M.R. Štefánika 12, 911 01 Trenčín, tel. +421 (0) 32 3811 404.
Zásielku odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
Nezabudnite:
- dodať doklad o úhrade (faktúru, dodací list s dokladom z registračnej pokladne)
- popísať závadu reklamovaného tovaru
- uviesť názov alebo inú špecifikáciu reklamovaného tovaru
Reklamácia bude zaevidovaná a bez zbytočného odkladu vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.
Reklamácia sa vzťahuje na tovar, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Nadobúdaci doklad slúži ako záručný list.
!!! Pozor !!! Pri reklamácií vzniká riziko pre kupujúceho, kde dopravu za reklamáciu uhrádza kupujúci.