Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.


31. 07. 2019

5 preukázaných spôsobov ako nafukovacia reklama zvyšuje povedomie o značke

1. Budovanie a zvyšovanie záujmu

Pestré farby, unikátny dizajn a veľkosť nafukovadiel vzbudí záujem u každého okoloidúceho, každý sa zastaví, aby zistil, čo sa deje.

Nakoľko sú reklamné nafukovadlá rozmerné, prilákajú okoloidúcich z celého okolia. Len samotný fakt, že spoločnosť má na parkovisku obrovskú 6-7m repliku fľaše alebo plechovky, dáva potenciálnym zákazníkom vedieť, že sa niečo špeciálne deje. Ich zvedavosť ich samozrejme dovedie na požadované miesto, kde sa napríklad môže dozvedieť o novom otvorení reštaurácie, baru alebo terasy. Kedže už prišli, môžu zostať na drink alebo obed...a to ide, nie?

 

2. Vytvorenie osobného spojenia

Či deti alebo dospelý, každý rád vidí obrovské repliky svojich obľúbených postáv alebo značiek. Takisto si tieto repliky zblízka obzrú a prípadne sa pri nich odfotia, pobavia. V momente, kedy sa vytvorí toto osobné prepojenie, je vyššia pravdepodobnosť návštev Vašich prevádzok, nakoľko bude Vaša prevádzka priamo asociovaná s „tou obrovskou 3D maketou produktu alebo maskotom".

 

3. Zvýšenie povedomia o značke, predajni, produkte a službe

Nič nerobí väčší dojem, ako 7-8 m replika Vášho maskota alebo loga. Zvýšenie povedomia o značke je za pomoci týchto maxi replík o mnoho efektívnejšie a originálnejšie.

 

4. Zábava pre zákazníkov / vybočenie zo stereotypu

Nafukovacie futbaly –  športové reklamné atrakcie - súťažné atrakcie – detské skákacie atrakcie s Vašimi logami a farbami budú pre zákazníkov nie len zdroj zábavy ale vytvárajú pozitívny vzťah so značkou, zákazník spája značku so zážitkom a vytvára dôveru v produkt či službu.

Nafukovacie oblúky na preteky, nafukovacie stany na festivaly a eventy, možnosti ako zaujať a ukázať sa sú neobmedzené.

 

5. Odlíšenie sa a vyniknutie v prebytku nudnej reklamy

Dnes sú reklamy na každom mieste a zákazníci ich vidia VŠADE.

Ľudia sú každodenne bombardovaní reklamou na letákoch, v autobuse, na billboardoch a banneroch, v centrách, v supermarketoch na košíkoch aj na pásoch, dokonca aj v šatni fitness alebo na toaletách. Prečo teda ich neosloviť a nezaujať inak napríklad nafukovacími reklamnými pútačmi alebo nafukovacími reklamnými atrakciami?