Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.


03. 09. 2019

Výber správneho dodávateľa nafukovacej reklamy

VÝBER SPRÁVNEHO DODÁVATEĽA

 

Pri kúpe nafukovacej reklamy dôležitú časť zohráva výber správneho dodávateľa - ideálne výrobcu, ktorý dokáže Vaše produkty dodať uprevené na mieru.  Nákup reklamného nafukovadla je investícia na 3-8 rokov minimálne, nie je to zadanie inzercie do časopisu alebo uverejnenie reklamy na billboarde...

 

Preto, pri výbere dodávateľa zvážte nasledovné body, hlavne či:

  • ponúka dodávateľ viacero veľkostí, prevedení a modelov, zákazkovú výrobu 
  • cena, ktorú Vám poslal ako základnú už zahŕňa potlač, príslušenstvo, úpravy
  • má verejne dostupné referencie na webe alebo na sociálnych sieťach
  • aké sú jeho dodacie lehoty a či ich skutočne vie garantovať
  • aké materiály používa a či sú ozaj určené na výrobu nafukovadiel
  • umožňuje Vám dodávateľ osobité úpravy a zákazkové spracovanie bez navýšenia ceny
  • poskytuje servis, dodáva opravné sady
  • dodáva k nafukovacej reklame príslušenstvo napr. kompresor, úložný / prenosný vak, návod
  • koľko je jeho ponúkaná záruka 

 

Ďalej zhodnoťte:

  • má dodávateľ webovú stránku, ktorá informuje o cenách produktov základných verzií
  • poskytol Vám dodávateľ štandardný cenník alebo má on-line katalóg s cenníkom
  • je dodávateľ firma so skúsenosťami, ktorá predáva na profesionálnej úrovni, alebo Vám píše niekto akoby predával cez inzerát

 

Ak niekto ešte v tejto dobe ohovára konkurenciu, používa starodávne argumenty typu: "konkurencia to vozí z Číny alebo z Poľska", následne Vám ani nevie dať cenník základných verzií svojich produktov, ale napriek tomu tvrdí, že "dodáva top kvalitu na trhu", tak je to s najväčšou pravdepodobnosťou špekulantská firma, ktorý sa Vás iba snaží pripraviť o značnú čiastku peňazí, aby ste u neho kúpili to isté /alebo menej/ ako má konkurencia, ale za podstatne vyššiu sumu...a Vy potom do poslednej chvíľe nebudete vedieť, čo a od koho kupujete a začo ste zaplatili - a za to Vás asi šéf veľmi nepochváli...